Design Kan… Case Study: Nosco og den røde tusch | Episode: Case Study 3 | Længde: 49 minutter

 

Hvordan foregår et designprojekt i virkeligheden?

AM lancerer en ny type specialafsnit med navnet Case Study, som i sin enkelthed går ud på at få et ærligt indblik i de kreative processer omkring udviklingen af eksempelvis et nyt produkt, en kampagne eller en visuel identitet.

I hvert afsnit sidder både kunde og bureau/designere med ved bordet.

Dette afsnit handler om Nosco, og hvordan en rød tusch blev omdrejningspunktet for deres nye identitet. Kristina May Pries gennemgår designprocessens fire faser: Learn, Play, Make, Move sammen med CEO og grundlægger af Nosco, Jesper Müller-Krogstrup og AM Copenhagens associerede partner og senior designer, Lucas Fisker.

Læs mere om episoden på Design Kan’s hjemmeside her

Om Design Kan… podcastserien

Design Kan… er en branding- og designpodcast, kreeret af det grafiske designbureau AM. Podcastens vært, Kristina May, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske idéer og konkrete koncepter, der muligt kan kaste lyst over spørgsmålet: Hvad er det design egentlig kan?

Offentliggjort d. 16. marts 2021

Til alle podcasts