Hvordan foregår et designprojekt i virkeligheden?
AM lancerer en ny type specialafsnit med navnet Case Study, som i sin enkelthed går ud på at få et ærligt indblik i de kreative processer omkring udviklingen af eksempelvis et nyt produkt, en kampagne eller en visuel identitet.
I hvert afsnit sidder både kunde og bureau/designere med ved bordet.
Dette afsnit handler om Nosco, og hvordan en rød tusch blev omdrejningspunktet for deres nye identitet. Kristina May Pries gennemgår designprocessens fire faser: Learn, Play, Make, Move sammen med CEO og grundlægger af Nosco, Jesper Müller-Krogstrup og AM Copenhagens associerede partner og senior designer, Lucas Fisker.
Læs mere om episoden på Design Kan’s hjemmeside her
Om Design Kan… podcastserien
Design Kan… er en branding- og designpodcast, kreeret af det grafiske designbureau AM. Podcastens vært, Kristina May, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske idéer og konkrete koncepter, der muligt kan kaste lyst over spørgsmålet: Hvad er det design egentlig kan?
Offentliggjort d. 16. marts 2021