Design Kan… skabes ud fra trends | Episode: 34 | Længde: 48 minutter

 

Kristina May Pries spørger i dette afsnit ind til, hvordan man formidler data og indsigter på en kreativ og inspirerende måde. Lise Heiselberg og Bettine Ortmann er gæster og gør dig meget klogere på kvalitative metoder som observationer, fokusgrupper og feltarbejde, men også på folks holdning til bæredygtighed, hellefisk og sko.

Læs mere om episoden på Design Kan’s hjemmeside her

Om Design Kan… podcastserien

Design Kan… er en branding- og designpodcast, kreeret af det grafiske designbureau AM. Podcastens vært, Kristina May, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske idéer og konkrete koncepter, der muligt kan kaste lyst over spørgsmålet: Hvad er det design egentlig kan?

Publiceret d. 12. januar 2022

Til alle episoder af Design Kan…

Til alle podcasts